Portal treści PR

Artykuły poradniki

Caprice – wygoda to podstawa

Kolekcja Caprice

Marka Caprice udowadnia, że z powodzeniem można połączyć wygodę z trendami mody.

Moda i wygoda nie zawsze idą w parze. Eleganckie buty to te kojarzone z wysokim obcasem lub koturnem. Niestety ze zdrowiem i komfortem dla stopy ma to niewiele wspólnego. W kolekcji zimowej Caprice zastosowano opatentowane rozwiązania, które sprawią, że raz założone buty pozostaną, dzięki swojej wygodzie, na dłużej w naszej pamięci.

Ambasadorką marki jest Natasza Urbańska – aktorka, piosenkarka i tancerka, która doskonale zdaje sobie sprawę, jak wygodne obuwie wpływa na nasze samopoczucie zwłaszcza, kiedy jesteśmy na nogach cały dzień. Przy tak szerokiej gamie produktów marki każda z nas znajdzie coś dla siebie.

Hasło reklamowe Caprice „walking on air” to nawiązanie do technologii wkładek, które likwidują skutki pocenia stóp w pomieszczeniu, za to na zewnątrz skutecznie je ogrzewają. Wyposażona jest w nie część kolekcji marki. Dodatkowo niektóre z butów na słupku i niewysokim obcasie mają system amortyzujący ANTIshokk umieszczony w obcasie, który tłumi wstrząsy, co sprawia, że nasz kręgosłup i stawy są poddane mniejszym drganiom i obciążeniom. Korzystaj z walorów tego rozwiązania bez wyrzeczeń. Marka od lat stawia na najwyższą jakość użytych materiałów oraz precyzję wykonania obuwia.

www.caprice.pl

Materiał prasowy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ