Portal treści PR

Artykuły poradniki

Wiosna pod znakiem książkowych premier wydawnictwa I.D.MEDIA

Wydawnictwo I.D.MEDIA nie próżnuje i szykuje kolejne dwie premiery książkowe z udziałem wyjątkowych kobiet, gwiazd i osobistości ze świata mediów. Ilona Adamska, pomysłodawczyni projektów, zapowiada, że wiosną 2021 roku ukażą się „Siła prawdy. O trudnej sztuce bycia sobą” oraz „Lwice Biznesu. Kobiety sukcesu o pasji w biznesie”. Książki, które na pewno nie pozostaną bez echa.

– „Siła prawdy. O trudnej sztuce bycia sobą” to projekt tworzony wspólnie z ponad 30 kobietami i cenionymi osobistościami ze świata biznesu, mediów, sztuki i kultury. Do projektu zaprosiłam m.in. prof. Bralczyka, Andrzeja Pągowskiego, Paulinę Smaszcz, Annę Maruszeczko, Monikę Zamachowską i Teresę Rosati. Wszyscy próbują odpowiedzieć na pytania: czy bycie autentycznym jest dziś opłacalne, czy i dlaczego warto być sobą, jaką cenę musimy często zapłacić, gdy głosimy otwarcie to, co leży nam na sercu. Gdy żyjemy w zgodzie ze swoimi wartościami i przekonaniami – mówi Ilona Adamska, pomysłodawczyni i wydawca książki.

Lwice Biznesu.

Lwice Biznesu. Kobiety sukcesu o pasji w biznesie

Ania Maruszeczko napisała w książce takie słowa: „Bycie sobą jest trudne. Sama miałabym teraz problem, żeby się pod tym kątem zdefiniować. To się jakoś czuje, czasem jakoś nazwie, jednak w większości żyjemy bez pełnej świadomości siebie. Czasem życie nas zmusza, żebyśmy się wreszcie dookreślili i zaczyna się ciężka praca nad swoją istotą, czasem samodzielna, a czasem w gabinecie psychoterapeuty (…). Zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym dobrze jest postępować tak, by nie zawieść siebie, ale i tych, którzy w nas wierzą. Żeby nie cierpieć katuszy, patrząc w lustro i żeby nie szerzyć cynizmu tudzież oportunizmu”.

Jerzy Bralczyk dodaje: „Powinniśmy chcieć być kimś, być sobą nie dlatego, że nam się to opłaca, tylko dlatego, że wiążemy z tym jakieś wartości”.

To już 3 część!

Drugi projekt pt. „Lwice Biznesu. Kobiety sukcesu o pasji w biznesie” to trzecia część serii „Lwice Biznesu”, która powstaje przy plebiscycie organizowanym od ponad 6 lat przez magazyn LAW BUSINESS QUALITY.

– Tym razem kobiety biznesu oraz kilku ekspertów (m.in. Jakub B. Bączek, Teresa Rosati i Katarzyna Bonda) próbują odpowiedzieć na pytanie, czy biznes bez pasji ma szansę na sukces. Jak można przekuć pasję w dobrze prosperującą działalność biznesową. Co daje naszym Lwicom Biznesu spełnienie i co sprawia, że każdego dnia z radością w sercu podbijają świat, przekraczając swoje kolejne ograniczenia – wyjaśnia Ilona Adamska. – Ta książka będzie kopalnią inspiracji i pomysłów dla setek kobiet, które zastanawiają się często, w którą stronę pójść. Które zastanawiają się, jak swoje hobby, zainteresowania, pasje, zamiłowanie do pewnych rzeczy przekuć w dobrze działającą markę i firmę – dodaje.

O ile projekt „Siła prawdy. O trudnej sztuce bycia sobą” jest już na finiszu, o tyle do „Lwic Biznesu“ wciąż jeszcze można się zgłaszać. Zarówno do plebiscytu, jak i do udziału w samym projekcie książkowym. Po szczegóły zapraszamy na info@idmedia.pl.

Premiery książek: kwiecień 2021.