Powiew wiosennej świeżości!
Odmłodzone projekty, soczyste kolory i odważne wzory. Kolekcja wiosna/lato 2020 marki MOLTON to lekkie, zwiewne materiały oraz ciekawa kolorystyka.
Cała kampania, zrealizowana przez fotografkę Martę Sinior, idealnie odzwierciedla zamysł kolekcji i dynamicznie zmieniający się wizerunek marki. Sesja w całości została zrealizowana w studio, jednak otoczenie prezentuje się na zdjęciach tak, jakby Molton zabierał swoje miłośniczki w egzotyczną podróż do Meksyku.
Do kolekcji wprowadzone są takie odświeżające akcenty, jak skórzane trampki na platformie, czy świetnie skrojony garnitur w letnim limonkowym kolorze. Molton nie rezygnuje z ogólnych trendów, dlatego znajdziemy propozycje w grochy, które zdominowały nadchodzący sezon.
Wszystkie nowości są już dostępne na stronie molton.pl
Materiał prasowy