Crocs zdobywa serca Polaków
Piankowe chodaki CROCS w ciągu ostatnich kilku lat nabrały znaczenia zarówno w modzie ulicznej, jak i wśród projektantów.
Udało się to w dużej mierze dzięki współpracy z takimi markami, jak Balenciaga, Christopher Kane, Alife czy Post Malone. Produkt może wzbudzać skrajne emocje, bo albo go ktoś kocha albo nienawidzi. Na przekór wszystkim to właśnie CROCS znalazł się na siódmej pozycji ulubionych marek obuwia wśród amerykańskich nastolatków. Marka nie jest również obca na naszym rynku. Trudno znaleźć dziecko, które nie miałoby w swojej szafie któregoś z modeli obuwia. Nie ma nic bardziej uniwersalnego niż piankowe buty, które odnajdą się w każdych warunkach pogodowych, są łatwe w czyszczeniu, lekkie i naprawdę trudno je zniszczyć.
Crocs to nie tylko chodaki
Chociaż klasyczny chodak jest sercem marki CROCS i w ostatnim kwartale stanowił 57% sprzedaży obuwia, to firma pokazuje, że w ofercie jest wiele innych modeli. Na uwagę zasługuje kategoria sandałów, w której odnotowano dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Marka chce się skoncentrować na zwiększaniu świadomości marki oraz sprzedaży nowych kategorii obuwia.
www.crocs.pl