Portal treści PR

Artykuły poradniki

Nowa usługa w zamkniętych salonach CROCS – wirtualny asystent, który pomoże w zakupach online.

Lubisz zakupy w salonach CROCS? Nie rezygnuj z nich! Kupuj komfortowo bezpośrednio z kanapy. Zadzwoń, a wirtualny asystent zabierzemy Cię w podróż po salonie CROCS. Dla korzystających z nowej usługi marka przewidziała specjalne, dodatkowe rabaty!

fot. Crocs

Chcesz poznać najnowszą kolekcję, zobaczyć buty z bliska, otrzymać pomoc przy dopasowaniu rozmiaru? Zadzwoń do salonu z włączoną kamerką poprzez aplikację WhatsApp. Jeśli chcesz tylko porozmawiać, wykonaj standardowe połączenie. Codziennie na polskiej stronie marki znajdziesz nowy numer telefonu do salonu, który aktualnie pełni dyżur asystencki. Telefon do asystenta dostępny jest tu www.crocs.pl  

Wirtualny asystent jest dostępny od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00 do 20:00

ZOSTAW ODPOWIEDŹ