Kampanie SEM w agencji interaktywnej
Zastanawiasz się, jak pozyskać klientów w Internecie? Zadbaj o wysoką pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Skorzystaj z usług doświadczonej agencji interaktywnej. Profesjonaliści zbudują, poprowadzą i zoptymalizują kampanie SEM. Sprawdź, dlaczego warto zainwestować w płatną reklamę i skorzystać pomocy agencji interaktywnej!
Agencja interaktywna – dlaczego warto zlecić jej kampanie SEM?
Agencja interaktywna specjalizuje się w cyklicznej obsłudze kampanii Google Ads. W razie potrzeby specjaliści mogą zbudować je od nowa. Dzieje się tak, gdy klient nigdy nie korzystał z takiego rozwiązania lub reklamy są źle ustawione bądź nieskuteczne i należy je zoptymalizować.
Taką usługę oferuje większość agencji interaktywnych, ale zwykle wiążą klientów długofalową umową (np. na 12 miesięcy lub więcej). Tylko niektóre agencje cenią sobie elastyczne warunki współpracy w ramach kampanii SEM i krótkie okresy próbne. Może to być na przykład 3 miesiące, a po tym czasie klient może złożyć zamówienie na czas nieokreślony. Co ważne, obowiązuje wtedy miesięczny okres wypowiedzenia. Dzięki temu przedsiębiorca nie płaci kary umownej, jeśli zrezygnuje z usługi.
Współpraca z agencją interaktywną – kampanie SEM
Profesjonalna agencja interaktywna może wykonać bezpłatnie lub odpłatnie szczegółowy audyt konta reklamowego. Specjalista po otrzymaniu dostępu sprawdzi, czy dotychczasowe kampanie SEM były dobrze zoptymalizowane. Jeśli profesjonalista stwierdzi, że jakieś elementy wymagają naprawy, wówczas zamieści zalecenia w pisemnym raporcie. W przypadku dużych kont reklamowych warto zlecić agencji SEM jednorazową przebudowę i optymalizację.
Specjaliści od reklam Google Ads potrafią zapewnić wysoki zwrot z inwestycji, podejmując odpowiednie działania:
- wybierają szczegółowe słowa do kampanii SEM, dzięki czemu docierają do klientów zdecydowanych na zakup,
- uważnie monitorują reklamy w wyszukiwarce, sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, YouTube i innych,
- pomagają w optymalizacji reklam w Google dotyczących ofert specjalnych, promocji, akcji ograniczonych czasowo itp.,
- używają wielu funkcji i strategii w celu kierowania kampanii SEM do użytkowników o zbliżonych zachowaniach, zainteresowaniach, według demografii, na określony obszar, do odbiorców znajdujących się w określonych miejscach lub do osób, które już były na stronie www lub na stronach konkurencji.
Interaktywna agencja reklamowa regularnie przeprowadza testy A/B i może określić które rozwiązania są najlepsze. Specjaliści od Google Ads przygotowują alternatywne wersje reklamy, a dzięki temu mogą monitorować dokładnie zachowania użytkowników. Warto podkreślić, że w kampaniach w Google można testować różne komponenty reklamy:
- nagłówek (hasło reklamowe),
- opis (zawartość treści reklamowej)
- wezwanie do działania (zadzwoń, kup, sprawdź itp.),
- kolor lub rozmiar czcionki,
- typ fontu (czyli czcionki),
- kolor tekstu,
- kolor tła,
- zawartość określonej grafiki, zdjęcia czy wideo.
Kampanie SEM – skuteczna metoda pozyskiwania klientów
Decydując się na reklamę w Google Ads (kiedyś nazywaną kampanią AdWords), możesz w pełni kontrolować swoje wydatki. W ten sposób zyskujesz pewność, że nie przekroczysz budżetu. Wspomniane rozwiązanie pozwala dotrzeć do określonej grupy odbiorców, w odpowiednim miejscu i czasie. Dzięki temu możesz dopasować komunikat sprzedażowy do etapu lejka, a to wpłynie na współczynnik konwersji. Czyli od wybudzenia zainteresowania produktem lub usługą do wykonania zamówienia, zakupu, kontaktu potencjalnego klienta.
Profesjonalna agencja interaktywna może przygotować różne formaty reklam, w zależności od typu i celu kampanii. Specjaliści pomogą Ci zaprojektować:
- banery dynamiczne i statyczne do kampanii reklamowej w Google,
- filmiki lub animacje na YouTube,
- skuteczne nagłówki i teksty reklam,
- i inne – w zależności od zapotrzebowania.
Kampania Google Ads pomaga dotrzeć do wybranej grupy docelowej. Jeśli chcemy osiągnąć sukces, to rozważmy współpracę z najlepszą agencją interaktywną. Specjaliści znają aktualne trendy w branży i rozumieją potrzeby odbiorców, dzięki czemu przygotują skuteczne reklamy.
Jak poprawić konwersję w Google Ads?
Zastanawiasz się, jak zaistnieć na konkurencyjnym rynku? Aby przygotować skuteczne kampanie SEM należy uwzględnić szereg czynników, w tym między innymi:
- słowa kluczowe,
- lokalizację,
- demografię,
- miejsce docelowe,
- tematy,
- zainteresowania,
- harmonogram,
- jakość strony docelowej lub sklepu internetowego.
Poszukaj najlepszej agencji interaktywnej, która specjalizuje się w tworzeniu kampanii Google Ads. Profesjonaliści sprawią, że Twoja strona lub sklep online znajdą się wysoko w wynikach wyszukiwania.
Artykuł sponsorowany